Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Voor het verzenden van je bestelling naar een adres in Nederland hanteren we een standaard tarief van €4,95. Heeft je bestelling een waarde van €49,50 of méér dan is verzending gratis. Voor het verzenden van je bestelling naar een adres in België geldt een standaard tarief van €7,95. Naar België verzenden we gratis van € 79,50. Voor zakelijke bestellingen gelden andere voorwaarden. Wil je weten welke? Neem dan contact met ons op.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Als je iets hebt gekocht in onze webshop dan kun je ervoor kiezen om je bestelling bij ons af te halen. In dat geval betaal je géén verzendkosten. Het adres waar je bestellingen kunt afhalen is: Leerlooierstraat 10C Etten-Leur.

Wat is de bedenktijd bij Gestrikt?

Wanneer je iets hebt gekocht in onze webshop dan heb je het recht om je te bedenken en je aankoop geheel of gedeeltelijk te retourneren. De bedenktijd die je daarvoor hebt gaat in op de dag dat je de bestelling hebt ontvangen en duurt 14 dagen. Valt de laatste dag van deze periode in het weekend of op een feestdag dan loopt de bedenktijd door tot en met de eerstvolgende werkdag. Wanneer je de aankoop wil retourneren dan moet je ons dat binnen de bedenktijd laten weten. Dat kun je op verschillende manieren doen. Ga naar onze contactpagina voor de manier die het beste bij je past.

Ik wil een artikel retourneren. Wat moet ik doen?

Wanneer je besluit om uw aankoop te retourneren dan moet je ons dat binnen de bedenktijd laten weten. Dat kun je op verschillende manieren doen. Ga naar onze contactpagina voor de manier die het beste bij je past. Aan het retourneren is een aantal voorwaarden verbonden. Zo mag het artikel dat je wil retourneren nog niet zijn gebruikt en moet het in de originele verpakking zitten. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Zodra het artikel bij ons binnen is ontvang je het oorspronkelijk betaalde bedrag terug. Voor alle details lees je onze Algemene Voorwaarden.

Ik heb een defect product ontvangen. Wat moet ik doen?

Alle producten die wij verkopen worden vóór verzending gecontroleerd. Toch kan het gebeuren dat je een product ontvangt dat beschadigd of zelfs defect is. In dat geval neem je contact met ons op. Dat kan op verschillende manieren. Ga naar onze contactpagina voor de manier die het beste bij je past. Soms kunnen we het probleem oplossen door het sturen van een vervangend onderdeel. Als dat niet kan ontvang je een geheel nieuw product.

Zijn de lunchproducten van Sistema BPA-vrij?

Ja, alle producten van het merk Sistema zijn vrij van BPA en Ftalaten (weekmakers)

Persoonlijk contact

Onze klantenservice staat voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00

Neem contact op