Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Voor het verzenden van je bestelling naar een adres in Nederland hanteren we een standaard tarief van €4,95. Heeft je bestelling een waarde van €49,50 of méér dan is verzending gratis. Voor het verzenden van je bestelling naar een adres in België geldt een standaard tarief van €7,95. Naar België verzenden we gratis van € 79,50. Voor zakelijke bestellingen gelden andere voorwaarden. Wil je weten welke? Neem dan contact met ons op.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Als je iets hebt gekocht in onze webshop dan kun je ervoor kiezen om je bestelling bij ons af te halen. In dat geval betaal je géén verzendkosten. Het adres waar je bestellingen kunt afhalen is: Lange Brugstraat 37 Etten-Leur.

Wat is de bedenktijd bij Gestrikt?

Wanneer u iets heeft gekocht in onze webshop dan heeft u het recht om u te bedenken en uw aankoop geheel of gedeeltelijk te retourneren. De bedenktijd die u daarvoor heeft gaat in op de dag dat u de bestelling heeft ontvangen en duurt 14 dagen. Valt de laatste dag van deze periode in het weekend of op een feestdag dan loopt de bedenktijd door tot en met de eerstvolgende werkdag. Wanneer u de aankoop wilt retourneren dan moet u ons dat binnen de bedenktijd laten weten. De eenvoudigste manier om dat te doen is door het sturen van een e-mail bericht naar contact@gestrikt.nl. Om onze service te verbeteren zijn we altijd nieuwsgierig naar de reden waarom u van uw aankoop wilt afzien maar u bent niet verplicht om die te vermelden.

Ik wil een artikel retourneren. Wat moet ik doen?

Wanneer u besluit om uw aankoop te retourneren dan moet u ons dat binnen de bedenktijd laten weten. De eenvoudigste manier om dat te doen is door het sturen van een e-mail bericht naar contact@gestrikt.nl. Aan het retourneren is een aantal voorwaarden verbonden. Zo moet het artikel dat u wilt retourneren ongebruikt zijn en moet het in de originele verpakking zitten. De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Zodra het artikel bij ons binnen is ontvangt u het oorspronkelijk betaalde bedrag terug. Voor alle details leest u onze Algemene Voorwaarden.

Ik heb een defect product ontvangen. Wat moet ik doen?

Alle producten die wij verkopen worden vóór verzending gecontroleerd. Toch kan het gebeuren dat u een product ontvangt dat beschadigd of zelfs defect is. In dat geval neemt u contact met ons op. Dat kan door te bellen naar +31 (0) 76 5320896 of door het sturen van een e-mailbericht naar contact@gestrikt.nl. Soms kunnen we het probleem oplossen door het sturen van een vervangend onderdeel. Als dat niet kan ontvangt u een geheel nieuw product.

Zijn de lunchproducten van Sistema BPA-vrij?

Ja, alle producten van het merk Sistema zijn vrij van BPA en Ftalaten of weekmakers

Heeft u vragen?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag geopend van 10:00 tot 18:00

Neem contact op