Klachten

Als u bij ons iets heeft gekocht, dan wilt u dat natuurlijk graag zo snel mogelijk in huis hebben. Nog belangrijker is het dat de spullen die u heeft gekocht aan uw verwachtingen voldoen. Ze moeten onbeschadigd zijn en goed werken. Maar voordat u een bestelling in ontvangst neemt hebben de producten al een lange weg afgelegd. En ergens in dat traject kan er wel eens iets mis gaan. We kunnen dat niet altijd voorkomen maar lossen het wel graag voor u op.

Heeft u een klacht over een product dat u bij ons heeft gekocht, of over de manier waarop u dat heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00u tot 18:00u via telefoonnummer 076-5320896. U kunt ook mailen naar contact@gestrikt.nl. Graag ontvangen we daarbij uw contactgegevens, een duidelijke omschrijving van uw klacht en één of meerdere foto’s ter ondersteuning.

Nadat we uw klacht hebben ontvangen sturen we u daarvan binnen 1 werkdag een bevestiging. Als we uw klacht snel kunnen oplossen laten we u dat meteen weten. Als dat niet kan geven we aan hoe lang we daarvoor nodig denken te hebben. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons antwoord. Het kan gebeuren dat wij uw klacht niet zelf kunnen of hoeven op te lossen. In dat geval informeren wij u over eventuele vervolgstappen.

Mocht u niet tevreden zijn met de geboden oplossing, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Klik op de link om naar de pagina te gaan.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Klik op de link om naar de pagina te gaan. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is genomen, dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heeft u vragen?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag geopend van 10:00 tot 18:00

Neem contact op