Sistema Back To School 3-Pack Groen

Voor brood, fruit en drinken!

Op voorraad

€ 9,95

Deze Back-To-School set van Sistema bestaat uit 3 producten. Een box voor het meenemen van een paar boterhammen, een box voor wat fruit en een drinkflesje. De Sandwich Box heeft een inhoud van 450ml en biedt plaats aan maximaal 3 sneden brood (casino formaat). De Fruit Box heeft een inhoud van 200ml, genoeg voor een halve appel, een kiwi of een paar aardbeien. De boxen worden afgesloten door een deksel met afdichtring. Daardoor blijft de inhoud lekker lang vers. Het deksel wordt met behulp van 2 handige clips op de box bevestigd. Het Twist 'n Sip™ drinkflesje heeft een inhoud van 330ml, net zoveel als een standaard blikje. Op het flesje zit een dop met drinktuit. De drinktuit komt naar boven door te de rand van de dop te verdraaien. Vooral voor kinderen is dat handig. Alle producten zijn vrij van BPA en Ftalaten. Daardoor zijn ze 100% voedselveilig. Bovendien zijn ze geschikt voor reiniging in de vaatwasser. Het voordeel van deze set is dat brood en fruit volledig gescheiden van elkaar worden meegenomen. Vooral voor kinderen die pas naar school gaan is dat een voordeel. Behalve in de kleur groen is deze set ook verkrijgbaar in blauw en roze.

Verzenden - Wanneer u iets heeft gekocht in onze webshop dan kunt u kiezen tussen DHL en Kiala als verzendservice. Voor verzendingen naar Duitsland kunt u alleen gebruik maken van DHL. De verzendkosten zijn afhankelijk van de gekozen methode. Voor welke methode u ook kiest, bij een besteding van € 49,50 of méér is verzending binnen Nederland gratis. Verzending naar België en Duitsland is gratis vanaf een besteding van € 99,-.

DHL - De kosten voor verzending via DHL bedragen € 6,95 voor verzendingen binnen Nederland en € 9,95 voor verzendingen naar België en Duitsland. Wanneer u op werkdagen vóór 16:00u een bestelling plaatst dan bieden wij de zending nog dezelfde dag aan bij DHL en mag u er vanuit gaan dat deze de volgende dag bij u wordt bezorgd. Wij kunnen dit echter niet garanderen. Bij extreme drukte of door andere bijzondere omstandigheden kan de bezorging worden vertraagd. Zodra uw bestelling bij DHL is aangeboden ontvangt u een e-mailbericht met daarin een trackingcode. Met deze code kunt u de status van de zending bekijken op www.dhlparcel.nl. Houdt er bij het plaatsen van uw bestelling rekening mee dat DHL niet in alle plaatsen op maandagen bezorgt. Zie onderstaande tabel voor een indicatie van de levertijden.

Verzendtabel DHL

Kiala - De kosten voor verzending via Kiala / UPS bedragen € 3,95 voor verzending binnen Nederland en € 7,50 voor verzendingen naar België. Verzenden naar Duitsland is niet mogelijk via Kiala. Bestellingen die via Kiala worden verzonden worden niet op uw huisadres bezorgd maar bij het Kiala punt van uw keuze. Het duurt 3-5 dagen voordat uw zending in het betreffende Kialapunt klaar ligt om te worden opgehaald. U wordt per e-mail op de hoogte gehouden over de status van uw zending. U kunt de status van uw zending ook altijd bekijken op www.kiala.nl met de trackingcode die u per e-mail heeft ontvangen. Na aankomst heeft u 14 dagen de tijd om uw zending op te halen. Na die periode wordt uw zending automatisch aan ons geretourneerd. De kosten daarvan bedragen € 2,- en zijn voor uw eigen rekening. Zie onderstaande tabel voor een indicatie van de levertijden.

Bedenktijd - Wanneer u iets heeft gekocht in onze webshop dan is daarop het herroepingsrecht of de bedenktijd van toepassing. Deze bedenktijd gaat in op de dag dat u uw bestelling heeft ontvangen en geeft u 14 dagen de tijd om te besluiten of u een product wilt houden of retourneren. Valt de laatste dag van deze periode in het weekend of op een feestdag dan loopt de bedenktijd door tot en met de eerstvolgende werkdag. Gedurende de bedenktijd heeft u het recht om af te zien van uw aankoop. Als u dat wilt dan moet u ons dat binnen de bedenktijd laten weten. De eenvoudigste maniet om dat te doen is door het sturen van een e-mail bericht naar service@gestrikt.nl. Om onze service te verbeteren zijn we altijd nieuwsgierig naar de reden waarom u van uw aankoopwilt afzien maar u bent niet verplicht om die te vermelden.

Bevestiging - Nadat u binnen de bedenktijd aan ons kenbaar heeft gemaakt dat u gebruik maakt van uw herroepingsrecht dan sturen wij u daarvan een bevestiging per e-mail. In dit bericht ontvangt u nadere informatie met betrekking tot de verdere afwikkeling zoals het retourneren van de producten en het restitueren van uw betaling. U kunt alleen producten retourneren die ongebruikt zijn,niet beschadigd en die zijn voorzien van de originele labels. Dit geldt niet voor producten waarvan tijdens of door het gebruik blijkt dat er een productiefout in zit of voor producten die u beschadigd of incompleet heeft ontvangen.

Retourneren - Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht dan dient u de betreffende producten aan ons te retourneren. U heeft daarvoor de tijd tot 14 dagen nadat u dit aan ons kenbaar heeft gemaakt. U mag uw gehele bestelling retourneren maar ook een deel daarvan. Voor het retourneren kunt u gebruik maken van de verpakking waarin u de producten van ons heeft ontvangen, mits deze nog voldoende bescherming biedt. U mag ook ander verpakkingsmateriaal gebruiken. Voorwaarde is dat de producten goed zijn beschermd en tijdens transport niet kunnen beschadigen. Het adres waarnaar u de producten dient te verzenden is: Gestrikt B.V., Afdeling Retouren, Lange Brugstraat 37, 4871 CM Etten-Leur. De kosten van retourneren zijn voor uw eigen rekening. U bent vrij in uw keuze voor een verzendservice.

Restitutie - Nadat wij de door u verzonden producten in goede orde hebben ontvangen wordt het door u betaalde geld gerestitueerd. Wanneer u de gehele bestelling retourneert dan betalen we ook de oorspronkelijk betaalde verzendkosten terug. Retourneert u een deel van de bestelling dan betalen we het bedrag terug dat u heeft betaald voor de producten die u retourneert. U ontvangt uw geld uiterlijk binnen 14 dagen nadat we de producten retour hebben ontvangen. Terugbetaling gebeurt in principe op dezelfde manier als waarvoor u bij het plaatsen van uw bestelling heeft gekozen.

Vragen? - Heeft u na het lezen van het bovenstaande nog vragen over het retourneren van uw bestelling neemt u dan contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 076 - 532 08 96. U kunt ook mailen naar service@gestrikt.nl.

Betalen - Wanneer u iets koopt in onze webshop dan heeft u keuze uit de volgende betaalmethoden: iDEAL, Maestro, Mastercard, Mister Cash, PayPal en Visa.

iDEAL - iDeal is een online betaalsysteem waarmee u kunt betalen via uw eigen bank. De volgende banken zijn bij iDEAL aangesloten: ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank,Triodos Bank en Van Lanschot.

Maestro - Maestro is een betaalmerk van MasterCard Worldwide. In veel Europese landen is het mogelijk om online via Maestro te betalen. Dit is veilig en werkt eenvoudig. Met Maestro gebruikt u uw betaalpas als creditcard. Het verschil is dat bij een betaling via Maestro het geld direct van uw rekening wordt afgeschreven en bij betaling met een creditcard pas aan het einde van de kalendermaand waarin de aankoop wordt gedaan. Om via Maestro online te kunnen betalen heeft u een 12-cijferig kaartnummer nodig. Dit nummer wordt door de Nederlandse banken nog niet aan klanten verstrekt. Daardoor is het voor Nederlandse houders van een betaalpas nog niet mogelijk om online via Maestro te betalen.

Mastercard - Mastercard is een merk creditcard. Met een creditcard kunt u aankopen doen tot aan het bedrag van uw bestedingslimiet. U krijgt maandelijks een rekening waarvan u tenminste een deel moet betalen. Als u het gehele bedrag betaalt hoeft u over het algemeen geen rente te betalen. Als u een bedrag laat openstaan zal er rente in rekening worden gebracht. Let op! Betalingen met een creditcard vanuit het buitenland kunnen door beveiligingssystemen worden aangemerkt als een verhoogd risico en daarom automatisch worden geblokkeerd. In dat geval kan het voorkomen dat uw bestelling niet tijdig wordt verwerkt.

Mister Cash - Bancontact / Mister Cash is de Belgische variant van iDEAL en werkt op dezelfde manier. Het systeem is ontwikkeld door de gezamenlijk banken in België en is daar de meest geaccepteerde online betaalmethode. Alle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren kunnen gebruik maken van Bancontact / Mister Cash. Met Mister Cash kunt u direct uw aankopen betalen in uw vertrouwde bankomgeving.

PayPal - Met PayPal kunt u overal ter wereld veilig en gemakkelijk online betalen. Om een betaling te kunnen verrichten dient u te beschikken over een PayPal account met een positief saldo. Voor het doen van betalingen heeft u alleen het e-mailadres nodig van de begunstigde. Bij gebruik van PayPal als betaalmethode geniet u van een uitgebreide kopersbescherming.

Visa - Visa is een merk creditcard. Daarmee kunt u aankopen doen tot aan het bedrag van uw bestedingslimiet. Maandelijks ontvangt u een rekening waarvan u tenminste een deel moet betalen. Als u het gehele bedrag betaalt hoeft u over het algemeen géén rente te betalen. Als u een bedrag laat openstaan zal er rente in rekening worden gebracht. Let op! Betalingen met een creditcard vanuit het buitenland kunnen door beveiligingssystemen worden aangemerkt als een verhoogd risico en daarom automatisch worden geblokkeerd. In dat geval kan het voorkomen dat uw bestelling niet tijdig wordt verwerkt.